دوربين مداربسته Turbo HD هايك ويژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی/ مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی / دوربین / موبایل/ دوربین مداربسته

دوربين مداربسته Turbo HD هايك ويژن

۵۱۸ بازديد

 

 

فن آوری Turbo HD یا HDTVI که مخفف کلمات High Definition Transport Video Interface می باشد، یک استاندارد تعریف شده برای برداشت، انتقال و ضبط تصاویر HD بر بستر آنالوگ است که توسط شرکت هایک ویژن و چند شرکت محدود دیگر ارائه می شود. همانطور که مستحضرید، بستر آنالوگ به مجموعه کابل کواکسیال، کانکتور BNC و سیستم ذخیره سازی آن به نام دی وی آر DVR گفته می شود. این فناوری در ابتدا توسط شرکت Tech Point امریکا عرضه شد، اما Open Source بودن آن باعث می شود که دوربین مداربسته هایک ویژن دارای ساختار نسبتا متفاوتی نسبت به دیگر انواع این دوربین مداربسته باشد.

خصوصیات دوربین مداربسته هایک ویژن HDTVI

از ویژگی های اصلی به کار رفته در تکنولوژی ساخت دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن می توان به امکان دسترسی به رزولوشن 1 تا 5 مگاپیکسل اشاره داشت. همچنین می توان سیستم آنالوگ را بدون نیاز به تغییر در بستر آن، به HDTVI تغییر داد. با استفاده از این فناوری، می توان بدون تاخیر، تصاویر را دریافت کرد. به علاوه امکان انتقال تصاویر از طریق کابل RG59 تا 500 متر بهینه شده است. نصب، راه اندازی و عیب یابی این سیستم نیز به سادگی صورت می گیرد. دوربین مدار بسته HDTVI هایک ویژن علاوه بر برقراری حفاظت و نظارت دقیق بر محیط، کیفیت بسیار بالایی را نیز به کاربران خود هدیه می کند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:  هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

 

 

تفاوت دوربین مداربسته Turbo HD هایک ویژن با دیگر دوربین ها

تفاوت اصلی سیستم Turbo HD با سیستم TVL در این است که اطلاعات ضبط شده در این فرمت کاری، در یک چیپ دیجیتالی ذخیره می گردند. پس از کدگذاری اطلاعات، این دیتا برای انتقال آماده می شوند. اطلاعات HDTVI از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج، به دی وی آر می رسند. نکته قابل توجه اینکه کیفیت تصویر دوربین مداربسته آنالوگ، بر حسب تی وی لاین سنجیده می شد. در کنار این موضوع انتقال تصاویر با استاندارد PAL/NTSC انجام می گرفت که در نتیجه، کیفیت تصویر محدودی ارائه می کرد. به همین خاطر دوربین های مداربسته Turbo HD برای رفع نقایص این دوربین ها طراحی شدند. گفتنی است به دلیل انتقال این تصاویر با همین روش، نمی توان از دستگاه ضبط تصاویری به جز DVR های مخصوص این سیستم استفاده کرد. در ابتدا انتقال تصاویر Turbo HD تنها تا 300 متر ممکن بود، در حالی که در هنگام استفاده از دوربین مداربسته AHD و دوربین مداربسته HDCVI داهوا می توان کابل کشی بیشتری انجام داد. اما دوربین مداربسته Turbo HD Hikvision با بهینه شدن تا 500 متر گامی موثر در ارتقا سیستم اچ دی تی وی آی برداشت.
از آنجا که قیمت دوربین مداربسته Turbo HD هایک ویژن دارای طیف مناسبی می باشد، می توان بهترین گزینه را با جستجو در میان این محصولات برگزید. همچنین می توانید با بررسی شرایط خرید دوربین مداربسته HDTVI هایک ویژن در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته اطلاعات کاملی از این دوربین ها به دست آورید.

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   تجهیزات دوربین مداربسته       هایک ویژن

تاریخچه شرکت هایک ویژن

شرکت هایک ویژن Hikvision که از برترین تولید کنندگان در صنعت تجهیزات نظارتی است، در سال 2001 در چین تاسیس شد و توانست نام خود را به عنوان یکی از برترین برند های این حوزه در جهان، معرفی نماید. این شرکت در سال 2016 به عنوان اولین برند برتر دنیا در زمینه تجهیزات حفاظتی معرفی شد. هایک ویژن دارای خط تولید کاملی از انواع محصولات مانند انواع دوربین های آنالوگ، دوربین های تحت شبکه، دستگاه های ضبط تصاویر و البته دوربین مداربسته HDTVI می باشد و دوربین مداربسته ip هایک ویژن هم یکی از بهترین ها در حوزه خود به شمار می رود. با همکاری با بیش از 3500 نیروی فعال که 1000 نفر از آن ها فعال در بخش تحقیق و توسعه این شرکت مشغول به کار هستند، Hikvision موفق به طراحی و ساخت محصولاتی با دقت و خلاقیت بالا شده است و با گسترش تجارت خود از چین به دیگر نقاط دنیا، امروزه محصولات خود را به بیش از 100 کشور از جمله امریکا، هلند، ایتالیا، روسیه، هنگ کنگ، امارات و… صادر می گردد. این شرکت با در اختیار داشتن 10.9% سهم از بازار، بزرگترین تولید کننده در دنیا لقب دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.