طراحی سایت با فریم ورک لاراول

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی/ مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی / دوربین / موبایل/ دوربین مداربسته

طراحی سایت با فریم ورک لاراول

۱,۱۱۱ بازديد

 

لاراول( Laravel ) یکی از محبوب ترین فریم ورک یا بسترهای تولید نرم افزارهای تحت وب است. لاراول در مدت کوتاهی توانست گوی سبقت را از سایر رقبا برباید و امروز به عنوان پرکاربردترین فریم ورک برنامه نویسی PHP شناخته می شود.

فریم ورک چیست؟

لاراول Laravel یکی از جدیدترین فریم ها برای توسعه وب سایت می باشد اما خود فریم ورک به چه معنا می باشد. فریم ورک بستری می باشد که به شما امکان استفاده از کدهای از پیش ساخته شده را می دهد و هدف اصلی فریم ورک ها آسان نمودن برنامه نویسی و دوری از کد نویسی های تکراری می باشد.

چرا از لاراول در طراحی سایت استفاده می کنیم؟

توسعه پذیری

امکانات بروز، آپدیت های منظم، استفاده از آخرین روش ها و ابزارهای توسعه و پیش بینی نیازهای برنامه نویسان لاراول را به عنوان یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین فریم ورک های طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب با php معرفی کرده است.

امنیت بالا

بهره گیری از کدهای با کیفیت و تست شده ی دیگر فریم ورک ها از جمله سیمفونی (Symfony) باعث شده که لاراول در زمینه امنیت یکی از بهترین ها باشد. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد آگاهی تیم توسعه از چگونگی بکارگیری این امکانات در جهت افزایش امنیت است.

سرعت

سرعت را می توان هم در جهت سرعت بارگذاری سایت و هم سرعت توسعه وب سایت در نظر گرفت. لاراول با توجه به امکاناتی که به برنامه نویسان ارائه میدهد سرعت کدنویسی را افزایش داده و در نهایت باعث می شود محصول نهایی در زمان کمتری تولید شود همینطور فریم ورک لاراول با استفاده از فناوری بارگذاری دیرهنگام( Lazy Loading ) و کش ( Cache ) اطلاعات، سرعت دسترسی به محتوا را به حداقل ممکن کاهش داده و باعث می شود سرعت اجرا و نمایش اطلاعات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

به روز رسانی سایت های طراحی شده با لاراول

حجم بسیار زیادی از کدهای استفاده شده در انواع روش های طراحی سایت توسط برنامه نویسان نوشته نمی شود و برای افزایش کارایی و کاهش هزینه و زمان از کتابخانه های آماده استفاده می شود. این کتابخانه ها اغلب به صورت مداوم با امکانات جدید و رفع اشکال های متعدد به روزرسانی می شوند. استفاده از یک فریم ورک پیشرفته مانند لاراول این مزیت را دارد که به روزرسانی این کتابخانه ها در آن به آسانی و در زمانی کوتاه قابل انجام است.

سیاست لاراول Laravel

لاراول قصد دارد به برنامه نویسان این امکان را دهد تا در محیطی متمایز و ساده و بدون نیاز به درگیر شدن در کدهای پیش پا افتاده و ساده به توسعه بخش های مهم وب سایت خود بیندیشند و بدین وسیله سرعت و بازده پیاده سازی یک برنامه تحت وب را بالا می برد.

ویژگی های لاراول Laravel

سیستم روتینگ ساده: با استفاده از سیستم روتینگ بسیار ساده می توانید کلیه درخواست را در برنامه به سادگی پاسخ دهید.

مدیریت داده ها: انتقال و مدیریت داده ها در این سیستم بسیار آسان می باشد و با دیتابیس های MySQL, Postgres, SQL Serverو SQLit سازگاری کامل دارد.

قالب زیبا: می توانید از کدهای پایه PHP استفاده نمایید و یا از قالب های کد فریم ورک بهره ببرید که کار را بسیار ساده تر می نماید.

آماده برای آینده: این فریم ورک برای توسعه در آینده بهینه سازی شده و با JSON و سایر ابزارها سازگاری کامل دارد.

پایه مستحکم: لاراول توسط کامپوننت های مختلف Symfony پیاده سازی شده است که به برنامه شما پایداری و ثبات بالایی می دهد.

ایجاد شده توسط :Composer Composer یکی از ابزارهای بسیار جالب برای توسعه برنامه ها می باشد که می توانید از ابزارهای قدرتمند آن بهره بگیرید.

اجتماع بزرگ: امروزه جامعه کاربری بسیار بزرگی از لاراول استفاده می نمایند و پشتیبانی و فایل های آموزشی بسیاری برای آن وجود دارد.

نگارش های جدید لاراول

لاراول در نگارش ۵ تغییراتی مهم و مفید را معرفی نموده است. در این نگارش تغییراتی بنیادین در سیستم کدنویسی برای بهبود سرعت و امنیت و نظم به انجام رسیده است. همچنین نگارش جدید لاراول با php نگارش ۵.۵ به بالا سازگاری دارد که ممکن است در برخی سرورهای قدیمی تر قابل راه اندازی نباشد. با این حال سرورهای زیادی سیستم های خود را به روزرسانی کرده اند و در حال به روزرسانی هستند.

قابلیت های لاراول در گرو نحوه پیاده سازی

در هنگام طراحی سایت یا برنامه نویسی به صورت اختصاصی با لاراول یکی از عوامل قابل توجه، چگونگی استفاده از قابلیت هایی است که لاراول در اختیار ما قرار می دهد، به دلایل گوناگون ممکن است در آینده تغییراتی کوچک یا بزرگ در سیستم طراحی شده مورد نیاز باشد و یا بخواهیم امکانات بیشتری به آن اضافه کنیم همه اینها به شرطی امکان پذیر خواهد بود که سیستم از ابتدا توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگانی با تجربه و با رعایت اصول لاراول تولید شده باشد عدم رعایت استانداردها و همینطور شناخت و تجربه کم باعث تولید وب سایت هایی با کیفیت پایین و عدم توسعه هنگام نیازهای آتی خواهد بود.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.