تجهیز جایگاه نفت و گاز شرکت توتال با دوربین مداربسته هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی/ مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی / دوربین / موبایل/ دوربین مداربسته

تجهیز جایگاه نفت و گاز شرکت توتال با دوربین مداربسته هایک ویژن

۵۲۱ بازديد
 

شرکت توتال غنا یک شرکت نفت و گاز با بیش از 200 ایستگاه ارائه خدمات پمپ بنزین و پمپ گاز در کشور غنا است، یکی از مناطقی که نیاز به امنیت در آن از اهمیت حیاتی برخوردار است پمپ های شهر اکرا است. پوشش امنیتی در ایستگاه های ارائه خدمات بنزین و گاز در این شهر مانند شهرهای دیگر باید به صورت 24 ساعته و شبانه روزی انجام شود. در این مراکز علاوه بر ارائه خدمات نفت و بنزین به مشتریان ، مراکز فروش و تفریح برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند.

در مجموعه توتال ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از راه حل های نواورانه همیشه در اولویت قرار داشته است. این بدین معنی است که استفاده کنندگان از خدمات این مراکز شامل افرادی که در حال سوختگیری هستند ، افراد پیاده و مردمی که از مراکز تفریحی و فروشگاه ها استفاده می کنند باید در طراحی سامانه مدار بسته در نظر گرفته شوند، وضعیت ترافیک خودرو ها در پارکینگ مجموعه ها و صف پمپ بنزین و … باید توسط  دوربین مدار بسته  پوشش داده شود. چالش های پیچیده ایمنی و امنیتی باید توسط یک طرح دقیق و حساب شده در پوشش داده می شد تا مسئولان امنیتی توتال بتوانند در صورت بروز هر مورد مشکوکی آن را به نحو مطلوب مدیریت کنند.

با رشد کسب و کار شرکت توتال، نیاز به تقویت سیستم ایمنی و تجهیز ایستگاه های خدمات جدید در سراسر کشور یک وظیفه حیاتی به حساب می آمد از این رو پوشش قسمت های حیاتی ایستگاه های ارائه خدمات این شرکت توسط سیستم های مدار بسته و کنترل خودکار مراکز حیاتی به مدیران امنیتی کمک می کرد تا با خیالی آسوده هر پیشامد غیر منتظره ای را مدیریت کنند.

شرکت توتال در غنا به استفاده از سیستم های امنیتی به روز و با کیفیت معروف است ، استفاده از راه حل های نظارت تصویری در حوزه های مختلف این شرکت از جمله بخش ارائه خدمات مالی ، انبار ها ، پالایشگاه ها ، مخابرات و سایر بخش های این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

یک چالش مهم در خصوص تجهیز ایستگاههای پمپ بنزین این است که ارائه خدمات در آنها بصورت 24 ساعته انجام می شد
برای پوشش نیاز های مدیران امنیتی به سیستم مدار بسته قدرتمندی که توان تصویر برداری با کیفیت در روز و شب را داشته باشد نیاز بود.
همچنین آنها نیاز به یک سیستم نظارت تصویری قدرتمند داشتند تا در صورت بروز هر مشکلی بتوانند از تصاویر ضبط شده در مراجع قضایی استفاده کنند. به عبارت دیگر سیستم نظارت تصویری در ایستگاه های ارائه خدمات این شرکت باید با دو هدف مورد استفاده قرار می گرفت.

هدف نخست :

نظارت بر مشتریان و پرسنل شرکت جهت تصمیم گیری های مدیریتی و بهینه سازی ایستگاه ارائه خدمات.

 هدف دوم: جلوگیری از وقوع حوادث یا تشخیص و اطلاع رسانی هر فعالیت مشکوکی که می توانست امنیت ایستگاه را با خطر مواجه کند.

آنها نیاز به یک سامانه نظارت تصویری قدرتمند داشتند تا بتوانند ساختمان ها و ایستگاه های خدمات توتال را از همه جهات به خوبی پوشش دهند
 هایک ویژن  به عنوان یک رهبر در حوزه تولید دوربین مدار بسته و راه حل های نظارت تصویری بهترین محصولات را برای آنها در سبد کالای خود داشت.
از این رو مسئولان شرکت توتال پس از بررسی های عملی و فنی متعدد سرانجام تصمیم به استفاده از محصولات مدار بسته هایک ویژن در ایستگاه های خدمات خود گرفتند.

ساموئل تویا مدیر اجرایی پروژه در این زمینه گفت : ما هایک ویژن را انتخاب کردیم
چرا که دوربین های مدار بسته آنها از کیفیت و امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند
همچنین بیشترین میزان نوآوری در آنها به کار رفته است. تصاویر ضبط شده
این دوربین ها به خوبی در مواقع بحرانی به ما کمک می کند تا تمامی زوایا را پوشش دهند.
محصولات شرکت هایک ویژن چین نظارت فوق العاده ای را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید :  دوربین مداربسته تی وی تی     نصب دوربین مداربسته

پس از جلسات متعدد با مدیران امنیتی توتال در خصوص نیازهایشان ، سرانجام طرح نهایی راه حل نظارت تصویری مخصوص مراکز
ایستگاه های خدمات جدید برای 120 نقطه توسط دوربین های تحت شبکه هایک ویژن بصورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته نگارش شد.
در این طرح تمامینیازمندیهای پروژه شامل پوشش قسمت های مختلف و آلارم های متعدد در نظر گرفته شد.
با توجه به نیازهای متعدد کارشناسان توتال سناریو های مختلف هایک ویژن بررسی شده تمامی سناریو ها در یک مرکز واحد مدیریت بصورت یکپارچه در نظر گرفته شد.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. خرید دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مدار بسته
  6. فروش دوربین مداربسته
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته
  10. قیمت دوربین مداربسته
  11. دوربین مدار بسته

 

مازوت چیست؟ انواع آن و کاربردها

مازوت یا نفت کوره یکی از هیدروکربن ‌های نفتی است که در مراحل پالایش نفت خام بدست می‌ آید. این ماده کیفیت پایین و ویسکوزیته بالایی دارد و در نیروگاه‌ های حرارتی و موارد مشابه از آن استفاده می گردد.

ترکیب مازوت در اروپا و همچنین ایالات متحده، شکسته شده و به گازوئیل تبدیل می ‌شود. در گذشته، مازوت برای گرم کردن خانه ‌ها در کشورهای شرقی و شوروی سابق مورد استفاده قرار می‌ گرفت چون تجهیزات لازم برای تبدیل مازوت به سایر محصولات پتروشیمی وجود نداشت. در کشورهای غربی به کوره ‌هایی که از مازوت استفاده می‌ کنند، کوره‌ های “ضایعات‌ سوز” گفته می شود.

مازوت

Mazut-100 (مازوت ۱۰۰) نیز نوعی نفت کوره است که با مشخصات خاصی تولید می شود. تفاوت اصلی میان انواع مختلف مازوت ۱۰۰، مقدار گوگرد آن است. مازوت به طور عمده توسط کشورهای آذربایجان، روسیه، ترکمنستان، قزاقستان و ایران تولید می شود. این ماده برای گرم کردن بویلرها (دیگ های بخار) و جهت تولید بخار مورد استفاده قرار می ‌گیرد چون‌ گرمای سوختن بسیار بالایی دارد. محتوای گوگرد، یکی از عوامل مهم در درجه‌ بندی این سوخت است. محتوای گوگرد مازوت، متاثر از منبع اصلی آن است. در حمل و نقل به طور معمول به این سوخت، “نفت کثیف” (Dirty Oil) می‌ گویند و به دلیل اینکه ویسکوزیته بسیار بالایی دارد، پمپ کردن آن به تجهیزات خاصی نیازمند است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.