انتخاب زمان مناسب برای بازطراحی سایت

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی/ مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی / دوربین / موبایل/ دوربین مداربسته

انتخاب زمان مناسب برای بازطراحی سایت

۶۶۸ بازديد

در مقاله زمان طراحی مجدد سایت به این مسئله میپردازیم که بازار توسعه و رقابت، هر کسب‌وکاری می‌تواند در رأس بازی باشد و سود قابل‌توجهی برای ادامه عملیات داشته باشد.به منظور انجام این کار، داشتن یک حضورآنلاین به اندازه داشتن یک محصول خوب مهم است، چون شما نمی‌توانید محصول خود را بدون تبلیغ آن بفروشید!
حتی با اینکه بازاریابی فیزیکی و کلام دهان نقش حیاتی ایفا می‌کنند، حضور آنلاین یک عامل اساسی است. برای هر کسب‌وکار، داشتن وب سایت تنها توصیه نمی‌شود، بلکه لازم است. هر وب سایت کسب‌وکار باید تمام جزییات لازم در مورد کسب‌وکار و محصولات یا خدمات و سایر اطلاعات مرتبط را داشته باشد .

من در مطالب بعدی سعی می کنم در خصوص مفاهیمی مانند تبلیغات گوگل ادوردز و بهینه سازی سایتنیز برای شما بیشتر توضیح دهم. همچنین اگر تمایل پیدا کردید که برای حرفه خود یک سایت طراحی کنید پیشنهاد میکنم ابتدا تفاوت های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مرور کنید. 

یک وب سایت در واقع یک مغازه آنلاین برای هر کسب‌وکار است ، چرا که مردم در حال حاضر بیشتر به خرید و فروش آنلاین علاقه دارند. تعداد بیشتری

 

از مردم از لپ‌تاپ ، دسکتاپ و تبلت خود استفاده می‌کنند تا تمام محصولاتی که نیاز دارند را پیدا کنند و به اینترنت دسترسی داشته باشند تا محصول یا سرویس مناسب را پیدا کنند . یک وب سایت به دستیابی به این افراد کمک می‌کند و به تبدیل آن‌ها به مشتریان بالقوه کمک می‌کند .
در صورتی که می‌خواهید چشم‌انداز تجاری خود را تقویت کنید و می‌خواهید بر روی مشتریان احتمالی خود بمانید ، پس باید مطمئن شوید که وب سایت تان همیشه به روز رسانی شده و در راستای نیازها و خواسته‌های مشتریان تان و همچنین در راستای گرایش‌های طراحی فعلی باقی می‌ماند . وب سایت تان اساسا به عنوان واسطه تعامل بین کسب‌وکار و مشتریان تان عمل می‌کند.

business
آنها به طور کلی می بینند که آیا کسب و کار توانسته با فناوری آینده و همچنین آخرین محیط کسب و کار همراه با استانداردهای با تغییرات اخیر تکامل یافته باشد.
در صورتی که وب سایت کسب‌وکار شما با آخرین گرایش‌ها دنیای دیجیتال همخوانی ندارد، ممکن است یک سیگنال به مشتریان احتمالی شما ارسال کند که کسب‌وکار شما منسوخ شده‌است . آخرین چیزی که شما می‌خواهید این است که یک مشتری بالقوه از وب سایت شما بازدید کند و فورا بروید چون آن‌ها فکر می‌کنند وب سایت " تاریخ " دارد ، بنابراین محصول باید بد باشد .
وب سایت کسب‌وکار شما در واقع چهره کسب‌وکار شما است و مشتریان را جذب می‌کند تا از محصول شما استفاده کنند و یا از خدمات شما استفاده کنند . بنابراین ضروری است که وب سایت کسب‌وکار خود را به صورت ثابتی نگاه دارید . توصیه کلی این است که هر چند سال یکبار سایت خود را مجدد طراحی کنید . این تنها عنصری است که تاثیر ماندگاری بر ذهن مشتریان شما می‌گذارد از این رو زمان طراحی مجدد سایت مهم تلقی می شود.
اگر این کار به روش درست و در زمان درست انجام شود، قطعا کسب‌وکار شما را در مسیر رو به بالا سوق خواهد داد . با این حال هزینه و همچنین زمان درگیر در طراحی مجدد وب سایت، چیزی نیست که برخی تجارت‌های کوچک بتوانند با آن مقابله کنند، اما یک چیز قطعی است. شما باید وب سایت خود را به یک ابزار بازاریابی موثر و قدرتمند برای کسب و کارتان تبدیل کنید که به کسب‌وکار شما در دستیابی به موفقیت کمک می‌کند .
بسیاری از کسب و کارهای زیادی که وجود دارند اهمیت ذاتی داشتن یک وب سایت ساده و کارآمد را درک می‌کنند و همچنین از مشکلاتی که در برابر آن‌ها آسیب‌پذیر هستند آگاه هستند ، اما ممکن است نداند که چگونه با آن‌ها برخورد کنند . طراحی مجدد سایت نیاز به مقدار زیادی کار سخت و زمان و هزینه مناسب دارد.
تقریبا همه سازمان های طراحی وب خدمات طراحی مجدد ارایه می‌کنند . این سازمان ها به طور حتم وب سایت شما را براساس پیشنهادها ارایه‌شده توسط شما و الزامات کسب‌وکار سفارشی می‌کنند و همچنین آخرین روند دیجیتالی و تکنولوژیکی را به کار می‌گیرند .
حالا شما باید فکر کنید که زمان مناسب برای طراحی مجدد وب سایت کسب‌ وکار من چه زمانی است و چرا باید این کار را انجام دهم؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید و چگونه این کار را انجام دهید.

redesign-website

وب سایت فعلی شما نیازهای فعلی شما را برآورده نمی‌کند:
اولین چیزی که باید ببینید این است که آیا وب سایت فعلی شما به اندازه کافی انعطاف‌پذیر نیست که نیازهای فعلی شما را برآورده کند. اگر اینطور است ، به این معنی است که باید وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید طراحی وب سایت خوب شما فضای مناسب برای تعمیر و نگهداری، آزمایش و همچنین به روز رسانی را فراهم می کند. شما نیازی به داشتن اطلاعات کامل در مورد جنبه های فنی فرآیند طراحی وب سایت ندارید و می توانید وبسایت را با CMS به روزرسانی (مانند وردپرس) تغییر دهید و تغییرات محتوا را راحت تر و سریعتر انجام دهید. شما همچنین می توانید از خدمات طراحی وب سایت برای انجام کار برای شما استفاده کنید. در صورتی که به اندازه کافی آگاه نباشید که وبسایت خود را طراحی کنید، می توانید مطالعات موردی مرتبط با وبسایت را برای انجام این کار انجام دهید.

آخرین روند طراحی به طور قابل توجهی تغییر کرده است:

یکی دیگر از دلایل اینکه شما نیاز به طراحی مجدد وب سایت کسب و کار خود دارید این است که روند وب تغییر کرده است و شما عقب مانده اید. کسب و کارهای بسیاری وجود دارد که روند طراحی وب سایت پاسخگو را نادیده گرفته اند. اکثر آن‌ها هزینه نهایی را پرداخت کردند چون در واقع مانع از رتبه‌بندی موتور جستجو آن‌ها شده بود. لازم به ذکر است که طراحی وب سایت همچنین باعث افزایش تجربه کاربر و همچنین قابلیت دسترسی به دستگاه‌های مختلف را بهبود می‌بخشد . این کار نه تنها شانس شما را برای به دست آوردن مشتریان/فروش بیشتر افزایش می‌دهد بلکه رتبه شما را با موتورهای جستجو بهبود می‌بخشد.
ساخت وب سایت تان در طی فرآیند طراحی مجدد وب سایت به عنوان مهم‌ترین جنبه از یک وب سایت محبوب SEO در نظر گرفته می‌شود . اگر وب سایت شما مسئول یا نه کاملا ً پاسخگو باشد ( مسائل خاصی با پاسخگویی دارد ) ، پس باید هر چه زودتر وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید .
اشتباه اصلی که اکثر کسب و کارها انجام می‌دهند این است که آن‌ها با آخرین روند طراحی به روز نمی‌شوند. این امر به طور کلی با بسیاری از شرکت‌هایی رخ می‌دهد که وب سایت را به عنوان اولویت بالایی در نظر نمی‌گیرند .
این دیدگاه در مورد یکی از جنبه‌های ضروری تجارت آن‌ها باعث آزار آن‌ها در طولانی‌مدت می‌شود و منجر به از بین رفتن مشتریان احتمالی می‌شود . آن‌ها با مشکلاتی رو به رو می‌شوند ، به خصوص زمانی که کسب‌وکار آن‌ها شروع به رشد می‌کند ، و در واقع متوجه نمی‌شوند که محیط و بازار خیلی تغییر کرده‌است . در چنین مواردی ، پی‌گیری آخرین روند طراحی به منظور انتقال این پیام که کسب‌وکار برای مخاطب به روز می‌شود ، همراه با اطلاعاتی که کسب‌وکار بر روی ارائه تجربه بهتر کاربر به آن‌ها کار می‌کند ، مهم است . این یک جنبه حیاتی از هر کسب‌وکار است ، زیرا هر کسب‌وکار نیاز دارد تا مشتریان خود را در مورد تغییراتی که به وب سایت آورده شده‌اند ، مطلع کند تا تجربه خوشایندی به آن‌ها بدهد .

محصولات و خدمات شما چیزی نیستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند:

دلیل اصلی دیگر اینکه چرا باید وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید این است که محصولات و یا خدمات شما منسوخ شده‌اند . یک محصول جدید یا یک سرویس جدید قطعاً می‌تواند دلیلی برای طراحی سایت شما باشد . به عنوان مثال ، اگر می‌خواهید تمرکز کسب‌وکار خود را از کسب‌وکار به مشتری برای کسب‌وکار تغییر دهید ، پس ممکن است بخواهید رویکرد بازاریابی را تغییر دهید . باید مطمئن شوید که وب سایت برای کسب‌وکار شما پیام درست را برای محصول و بازاریابی شما می‌فرستد.
به عنوان مثال، اگر شما مایل به تغییر تمرکز کسب و کار خود از کسب و کار به مشتری ، به کسب و کار به کسب و کارباشید، پس شما ممکن است بخواهید رویکرد بازاریابی را تغییر دهید.. شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت کسب و کار شما پیام مناسب را به عنوان محصول و بازاریابی خود ارسال می کند.

شما یک مزیت اضافی برای رقابت می خواهید:

در صورتی که رقبای شما از شما جلوتر باشند، لازم است که وبسایت خود را دوباره طراحی کنید. اگر وب سایت خود را درست کرده اید و آن را جذاب کرده اید، می توانید کسب و کارتان را با دیگر رقبا متفاوت سازید. هنگامی که شما شروع به کسب و کار میکنید، به دنبال روند بازار موجود، مطمئنا می توانید پیامی دریافت کنید که در مورد کسب و کار شما کاملا جدی و صادق هستید.
با این حال ، شما باید درک کنید که رقبای ذی نفع به این معنا نیستند که شما همه کارهایی را که انجام می‌دهند کپی می‌کنید . زمانی که شما در حال طراحی سایت حرفه ای  موجود از کسب‌وکار خود هستید ، بهتر است از الگوها و همچنین چیدمان‌هایی استفاده کنید که برای صنعت شما رایج هستند.
هنگامی که شما در حال انجام یک کسب و کار هستید، مهم است که با آخرین روند طراحی سایت آشنا شوید. داشتن یک حضور آنلاین خوب، مطمئنا شانس موفقیت شما را افزایش می دهد. این امرمنجر به مشتریان بیشتر و ایجاد فرصت‌های تولید می‌شود. این همچنین اهمیتی را که شما به تجربه کاربر می دهید و اهمیت به انتظارات آنها را نشان می دهد.

نتیجه:

کاملا ضروری است که سایت خود را به طور دوره‌ای مجدد طراحی کنید، به خصوص به این دلیل که دنیای آنلاین به سرعت در حال تغییر است و بازار با سرعتی سریع در حال تحول است. ضروری است که با آخرین گرایش‌ها به روز بمانید و پیشرفت‌های اخیر را در مورد کسب‌وکار صادق و جدی جلوه دهید و یک پیغام مثبت به مشتریان خود ارسال کنید.

سخن پایانی

قبل از آن که شما بتوانید مفهوم سئو و بازاریابی محتوا را برای کسب و کار خود اجرایی کنید باید ابتدا اقدام به طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه کنید. پیشنهاد می کنم مقاله طراحی سایت تهران را برای این کار مروری کنید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.