علت اختلاف قیمت طراحی در شرکت های طراحی چیست؟

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی/ مقالات تخصصی در زمینه تکنولوژی / دوربین / موبایل/ دوربین مداربسته

علت اختلاف قیمت طراحی در شرکت های طراحی چیست؟

۶۰۷ بازديد

 

معمولا قیمت پایین در هر تجارتی حرف اول را می زند، اما در شرایط یکسان ! براستی چرا قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت اینقدر متفاوت هستند ؟!

 

کیفیت طراحی سایت، کیفیت خدمات پشتیبانی، تعهد کاری و خروجی از عواملی هستند که در قیمت طراحی سایت تاثیر مستقیم دارند.سطح توانایی های شرکت طراح سایت بر کیفیت خروجی بسیار تاثیر گذار است. برخی از افراد یا شرکت های سودجو با استفاده از نرم افزارهای آماده مخصوصا open source باعث بوجود آمدن آشفته بازاری در بین شرکت های طراحی سایت شده اند و این خود موجب گشته مشتریان قیمت های حقیقی را ندانند و بدون دانش فنی به اینگونه شرکت ها مراجعه کنند که در نهایت از انتخاب خود نادم گردند.

article_image_one_44.jpg

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


براستی تا به حال از خود پرسیده ایم که سایت هایی که هک می شوند و مورد حمله قرار می گیرند چه سایت هایی هستند ؟

آیا می دانید طبق آمار بدست آمده 85 درصد از پروژه های نرم افزاری به سرانجام نمی رسند؟

آیا می دانید 80 درصد از سایت هایی که به سرانجام می رسند مورد پسند مشتریان نیستند ؟

باید این واقعیت را دریابیم که اکثر مشتریان اطلاعات کافی از تفاوت های فنی و خدماتی ندارند و به طراحی سایت مانند خرید یک کالا می نگرند که این باعث می شود به هدف خود دست نیابند . . .

یرای مثال یک از ویژگی های بسیار مهمی که معمولا سفارش دهندگان طراحی سایت آن را در نظر نمی گیرند و بسیار روی کیفیت فنی سایت و قیمت تمام شده طراحی سایت تاثیر می گذارد طراحی بدون جدول سایت است که یک از رکن های اصلی طراحی حرفه ای یک سایت است.

به عنوان مثال خدماتی از قبیل طراحی گرافیک سایت و ارائه پیش نمایش به مشتری ، برنامه نویسی امکانات مورد نیاز مشتری ، عکاسی از محصولات و مجموعه ، تهیه ویدئو جهت نمایش در سایت ، ویرایش و تامین محتوای سایت طراحی شده ، آنالیز رقبای مشتری در فضای مجازی و ایجاد رقابت با آنها، افزایش ترافیک سایت با بالا بردن رتبه سایت طراحی شده در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو، تامین امنیت سایت طراحی شده، تبلیغات سایت طراحی شده در اینترنت و ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته ... از جمله خدمات حرفه ای هستند که پارس فناران برای مشتریان طراحی سایت خود ارائه می دهد.

در نهایت مشتریان باید به این فکر کنند که هدف آنها از طراحی سایتشان چیست ؟ قصد سفارس طراحی سایت های ارزان قیمت و بی کیفیت را دارند و یا طراحی یک سایت حرفه ای که نیازهای تجاری و غیر تجاری آنها را با قیمت مناسب برآورده سازد.

مطمئن باشید شرکتی که استراتژیش روی سایت های حرفه ای است قیمت بیشتری به شما ارائه خواهد داد با این تفاوت که شما به سایت ایده آل خود دست یافته اید...

 

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.